| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Hareena Ary :D
Thursday 22 December 2011 | 22:11 | 0 Talking ♥
Assalamualaikum . Haii semua . Haa nak cerita pasal beruk kesayangan aku . Kenal Harena Ary II kann ? Sape tak kenal budak comel plus ngada tuh . Nak tahu kenapa aku nak cerita pasal dia ? Mehh sini dengar baik baik . Malam tadi dia text aku , than aku tak ada kredit nak reply text dia , aku suruh dia call aku , than dia pun call lah . Kitaorang gosip gosip , lepas tuh tiba tiba dia cerita pasal lelaki yang dia sayang gila babeng . Dia tanye patut kee dia tunggu lelaki tuh ,sedang kan lelaki tuh macam tak ada pape pun . Aku nasihat kan dia , aku cakap dah lah weyy kau cari lain jee , kau jangan nak menaruh harapan dengan dia . Aku tengok dia macam tak pandang kau jee . Aku tak nak lah kau menaruh harapan dengan dia . Dalam masa aku membebel tuh , si harena nie nanges . Aku terus kan membebel , aku tak nak kau sedih sedih ena . Aku nak tengok kau sebelum kau kenal dengan Capital A tuh . Aku nak tengok kau gelak gelak , dengan kepala gila kau tuh . Sekarang kau lain dohh . Kalau boleh aku tak nak kau cerita pasal dia tuh , aku tak nak kau sebot nama dia lagi , kalau kau online please lah jangan bukak wall dia . Aku tahu kalau kau bukak wall dia , kau nak nanges kan ? Tapi kau tahan . Kau tak nak tunjuk dekat kitorang yang kau sedih , tapi kitaorang boleh nampak lah ngekkk . Aku kalau boleh tak nak tengok kawan kawan aku sedih , nanges sebab benda yang belum tentu dapat . Aku tahu kau memang susah nak sayang dekat lelaki . Tapi bila kau dah sayang dekat Capital A tuh , dia buat kau macam nie . Dia buat kau macam tak ada dohh . Aku nak kau cari lain . Aku tak nak kau tunggu benda yang belum tentu dapat . Kau belum tentu dapat dia . Dahh lepas nie aku tak nak tengok kau sedih bagai . Aku nak kau gelak gelak macam setan . Aku buat semua nie sebab aku sayang kau gemokk . Cukup lah malam tadi kau nanges . Korang nak tahu tak ? Dia nanges kan omeyyy gila . Aku siap nak tergelak dengar dia nanges . Kalau aku gelak nanti dia marah , soo aku tahan jee . Bhahahahahahah :D . Penat aku taip panjang panjang . Kbyeeee . Iloveyou ;)

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

Hi , my name is Shere Loopy . I'm sweet fifteen y/o and stay at Batu Pahat Johore . Beware went you being here , don't ever try to copycats my blog . Thanks 4 visit :]


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan