| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Sahabat :')
Sunday, 18 December 2011 | 01:01 | 0 Talking ♥
fieka <3

hareena <3

jeeha<3

midah <3

ekyn<3

Assalamualaikum . Haiiii awak awak semua . Nampak kan gambar gambar dekat atas nie ? Cantik kan diaorang ? Nak tahu sape diaorang ? Diaorang beruk beruk saya . Diaorang kawan baik saya , saya sayang ila dekat diaorang . Diaorang semua faham saya , dan saya faham diaorang <3 . Okey sekarang saya nak cerita pasal beruk beruk saya .

Fieka=Dia duduk jb . Jauh kan ? So tak boleh jumpa dia selalu . Sangat sedih :( . Dia selalu layan saya kalau saya bosan . Selalu contact jugak lah . Dia baik gila weyy . Dia kepala gila gila macam saya . Iloveyou berukk NURUL SHAFIEKA BINTI HELMI <3

Hareena=Harena nie dia beruk kesayangan saya . Selalu kongsi masalah dengan dia , kongsi kesedihan jugak , Dia seorang yang blur kadang kadang sengal yang teramat . Haha . Jangan amek dia dari saya . Iloveyou berukk HAREENA HANANI BINTI TAHAR  <3

Jeeha=nickname dia jeeha bongek a.k.a jeeha bongok . Haha . K gurau wokkk . Lama dah saya kawan dengan dia . Start darjah 1 kitaorang dah kawan . Dia nie panas baran , keras kepala . Kalau dia tak ada mood orang tak bersalah pun kena marah termasuk lah aku . Dia selalu panggil aku AWOK . Jangan amek dia dari saya . Iloveyou awokkk NAJEEHA BINTI ROSLI <3

Midah=Midah yang kepala gila nak mampus . Dia nie panas baran jugak . Saya tak suka buat dia marah , kalau dia marah habis orang dekat sebelah dia kena tampar orang tuh aku lah . Dia bini aku , dia selalu gegedik dengan aku , Sekarang dia dekat jb , rindu dia babeng weyy . Hoy beruk bila kau nak balik bp ? Rindu kau gilaaa . Nanti kalau kau balik sini kita hang tau tau . Balik cepat sikit . Iloveyou ASMIDAH BINTI   YUSUF .

Eykin=eykin nie dia cool , cakap lepas , kepala gila gila nak mampus . Dia sorang yang periang , cakap banyak . Dia suka kena kan orang kalau orang buat jahat dengan dia . Dia tak reti duduk diam , ada jee keje yang dia buat setiap hari . Iloveyou WAN NOR  ASYIKIN BINT HASSAN <3 

Dah baca kan ? So tuh lah kawan aku sampai mati . Jangan cuba cuba nak kacau diorang , kalau korang kacau dia aku sepak sepak kang . Hahaha #macam aku kuat jee nak sepak orang# . Haha . K aku tak tahu nak cakap apa lagi . Terima kasih sebab dah baca . Kbyeee . Iloveyou . Peace (Y) <3


Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

Hi , my name is Shere Loopy . I'm sweet fifteen y/o and stay at Batu Pahat Johore . Beware went you being here , don't ever try to copycats my blog . Thanks 4 visit :]


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan