| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Kenapa ? --'
Saturday 12 May 2012 | 23:22 | 0 Talking ♥
Assalamualaikum :D hai guysss . Sihat ? Lama kan aku tak update blogg . Hewheww act malass :p . Okayy cerita aku pada hari ahad nie kenapa ? Okayy kenapaa ? Sebab nyaa aku nakk cerita lah niee . Okayy macam biasa situasi aku dengan beruk (Hareena Ary) aku sama hari nie . Sedih gilaa kitaorangg . Sebab apa ? Sebab dua ekor monyet nie yang buat kitaorang sedih . Dany dengan Zanie , korang mesti tahu kan dua ekor monyet nie siapa dengan kitaorang . Okay tadi aku nampakk harena update status yang menunjuk kan dia tengah sedih , aku tanye kenapa ? dia cerita semua nyaaa and pada masa yang sama aku cerita masalah aku dengan si Fatihin Majid , so aku tak dapat nak dengar sangat cerita harena sedang kan aku sendiri tengah sedihh . Banyak bhai Fatihin bagi semangat , bagi kata kata azimatt . Hahahahaa . Heyyyy! Dua ekor monyet Dany and Zanie tolong lah hargai aku dengan harena , tolong lah hargai PERASAAN kitaorangg . Kitaorang tak mintak lebih , kitaorang mintakk satu jee . Kitaorang mintak DIHARGAI sahaja . Tolongg :( . Kitaorang tahu kitaorang tak perfect untuk korang berdua monyett , tapi jangan nak seksa kami macam niee . Pleasee :/ . Penat doh nak nanges jee , kitaorang nangess , korang sedapp jee tidurrr kann . Ehh kang ada jugakk aku tumbukk korang berdua nie kangg , biar terbelah dua cermin mata korangg . Korang kena faham hati perempuan lembut macam kain suteraa , korang kena jaga nyaa elok elokk . Bukann korang buat macam apa yall . Perempuan cepat nanges sebab tuh kaum hawa LEMAH dolll . Faham kitaorang k ? Tak mintak lebihh punn . Danyy ? Kau dengar sini ea , kau hargai perasaan ena lah gilaa , jangan nak buat dia sedih jee . Zanie awakk punn samaa , hargai perasaan sayaa :( . Korang dengar kann ? Kalau tak dengar mehh sini aku jerit biar pekak . Errr --' . Hareena ? Kita kena be stronggg , kena kuatt ! yeeeahhh :D . Okayy guysss . Iloveyouu SYAZANI BIN ABDUL AZIZ . Byeee :(

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

Hi , my name is Shere Loopy . I'm sweet fifteen y/o and stay at Batu Pahat Johore . Beware went you being here , don't ever try to copycats my blog . Thanks 4 visit :]


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan