| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Kawan ♥
Tuesday 7 August 2012 | 00:19 | 0 Talking ♥


Assalamualaikum . Hai guysss :') . Sihat tak ? Okay good kalau sihat . Puasa tak ? Haha eee tak puasa :p . Okay nampak kan gambar dekat atas tuh ? Disitu adanya SHERA LOOPY , HAREENA ARY , JEEHA BONGEK ♥ . Kami kawan tapi sekarang tengah ada salah faham :/ . Kitaorang gaduh lah woi , aku tak suka gaduh . Aku nak berbaik macam duluu . Biasa lah kan kawan gaduh dengan kawan tapi serious kali nie memang teruk gila wey . Sejak malam sabtu harituh kitaorang gaduh masuk harinie dah 4 hari dah . Kitaorang tak pernah gaduh sampai lama macam nie . Sedih tahu tak :'( . Gaduh sebab apa aku tak boleh bagitahu , rahsia :p haha . Act aku , harena gaduh dengan jeeha tuh hah . Aku dengan harena dah mintak maaf dengan dia tapi ego dia yang tinggi tuh tak dapat nak maaf kan aku dengan harena :/ . Aku kenal dengan jeeha dah lama so aku tahu perangai dia acane . Dia keras kepala k sebab tuh susah nak maaf kan . Hm tapi aku biarkan je dulu jeeha nie . Aku nak dia sejuk kan dulu hati diaa . Jeeha sekarang dah tak macam jeeha dulu , dia cakap dia berubah ada sebab tapi dia taknak bagitahu sebab nya apa . Ya allah tolongg lah jeeha jangan macam nie :( . Sedih k kau reply text ena macam tuh , aku tak sangka k kau reply macam tuh . Aku yang baca nie pun dah nanges kau tahu tak . Kitaorang tahu kitaorang ada salah jugak dengan kau sebab tuh kitaorang mintak maaf dengan kau tapi kau ? Susah aku nak cakap :/ . Aku sedih kalau kita gaduh je macam nie :/ woi bila nak berbaik woi ? Aku nie dah lah satu kelas dengan kau jeeha , duduk sebelah kau lagi . Aku tak sanggup nak tengok muka kau nanti aku sedih . Serious :< . Aku tak sekolah tadi sebab aku taknak tengok muka kau . Kita dah berkawan lama kan jeeha ? lama sangatt . Kau dah macam sebahagia family aku dah . Mak aku pun dah anggap kau macam anak dia . Semalam aku tibatiba ingat masa kita excident , kau ada dengan aku masa dekat hospital , kau pegang kuat tangan aku masa doktor tuh cuci kaki aku . Yang kelakarnya kau pulak yang jerit jerit , aku watlek jee . haha apalah kau . Semua tuh kita boleh buat kenangan kan ? Kau cakap dengan aku , kita sahabat selamanyaa . Apa kita buat semua nya sama sama sampaikan excident pun kita sama sama . Setiap malam kau text aku , kau tanya aku okay ke tak . Risau noh kau dengan aku kan? Hihi :') . Bapak aku risau sangat dekat kau sampai dia mintak orang surau buat kan air yassin untuk kau . Masa pergi cuci luka kaki aku , kau jugak yang teman aku , kau jugak yang tolak kerusi roda aku :'D . Kau cakap nanti nak shopping barang raya , kau nak shopping sama sama dengan aku . Aku tak sabar dah nie nak shopping dengan kau :'D . Tapi sekarang kita boleh jadi macam nie ek :( . Maaf kan aku jeeha . Aku sayang kau k , sayang kau gila . Aku nak gelak gelak , manja manja dengan kau macam dulu :') . Aku rindu saat saat tuh semua :') . Iloveyou
                           *Gambar dekat atas nie semuanya bila aku bersama dengan bongek :')*

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

Hi , my name is Shere Loopy . I'm sweet fifteen y/o and stay at Batu Pahat Johore . Beware went you being here , don't ever try to copycats my blog . Thanks 4 visit :]


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan